Rovatok

Friss topikok

  • A Guszti: Komolyan Zseni,ennyi írni, a "Semmiről"...ehhez sokat kell inni.Vagy épp,hogy nem...na mind1,ezen ... (2010.07.13. 21:09)
  • A Guszti: Zseni,Zseni,Zseni...nem győzöm hangoztatni,hogy te ebben a legjobb vagy.It tényleg kiérdemled a Me... (2010.03.15. 17:06) Platón se panaszkodjon, ha kinevelt egy Arisztotelészt
  • Hintamester: Mondjuk egész éjjel nehéz is, bár láttalak én már reggel nagyon fáradtan.... (2010.02.07. 20:18) Apám beszólt
  • Zseni: Annyival igen mélyen tisztelt Hinta, hogy jelenlegi, írás alatt lévő, -azaz, még több idióta monda... (2009.06.16. 22:45) magáncélú kérésre
  • Hanc: Remélem tudod, hogy alapvetően egy bomlott elme vagy!!:):) (2008.10.18. 11:37) Alternatív nyaralás vol.2
  • Hinta: ".....és élvezik a hibrid hajtást az Appenini félszigetig...." Rendben. Akkor most megy Zsenimeste... (2008.08.13. 20:33) Nyaralási alternatíva
  • Guszti: Zseni...nem győzöm hangsúlyozni a műfajhoz való tehetséged...de a minap történteket, nem múlja sem... (2008.07.15. 19:16) előre nem látható teendők elvégzése
  • Guszti: Zseni...te ebben a kategóriában utánozhatatlan vagy.Az élet igazságait írod le, nincs benne semmi ... (2008.06.26. 18:48) kedd, amikor a fiatalok kapják be
  • Hinta: Nem szervezunk valami mediahekket ?! Fenykepeztessuk le magunkat mindannyian Varhidi Peterrel, min... (2008.04.11. 21:40)
  • Misimanó: Az utolsó bekezdés annyira igaz és jellemző... Mondhatni szívemből szóltál :D (2008.04.08. 20:41)
  • csiró géza: Harmadik éve hardcore-böjtölök. Nem bigott vallási megfontolásból, csak úgy. Egyébként az Úrral jó... (2008.03.17. 21:20)
  • borz: Sztem ocsmány és gusztustalan módon és stílusban írsz. Pedig azt mondták érdemes megnézni ezt a sz... (2008.02.24. 17:24) beugró
  • Shepherd: Az lehetetlen, hogy nincs itt egy kép..... egyrészt tartunk ott a vizuális kultúrával, hogy megmut... (2008.02.03. 07:16) AZ
  • Rékamester: Monnyonle! (2008.01.18. 21:29) Akkor hajrá

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

re-blog

2009.06.01. 12:48 Zseni

Az nem úgy volt kérem szépen! Misi (aki nem fiú, hanem a másik) szerint: http://www.szasza-szerint.blogspot.com/
Az egész felveti a kérdést: létezik-e e férfi és nő között (sex előtt vagy után) barátság. Létezik, csak előfeltételei:
1. még részegen se akarj hozzányúlni
2. akármilyen egyéni próblémával áll elő.... úgy szard le, ahogy a domestos kacsát
3. túl rég óta ismerni, és tudni az összes hibáját
4. félsz, hogy elkapnál tőle valami nemi betegséget
5. haveroknak sose mondanád el, inkább fizetsz 5 kör absinthot
6. meg amúgy is minden derogál

Először is anyám ott kedzte az egészet, hogy: "Pityu.... nem kellene még egy gyerek?"
Majd egy pár snittet ugorva Vajda János Újreál-eszemfaszom megáll- Gimnáziumba lettem felvéve. Én.
Aztán gólyatábor 7. előtt. Ami ügye arról szól, hogy hihi-hehe kihonnan jött, miért, mit tud mit nem, melyik a kedvenc hangneme és focicsapata. Persze. Ez egyetemi gólyatáborban: Hali, sört vagy bort?
Emlékezzünk, egyszer megkérdezték a friss ofőt, hogy van-e-é gyereke: erre Bridget Jones típusú választ adott: "Nekem? Sose. Még az kellene... gyülölőm őket."
Szóval Misikécske drága....... a fél osztály korántsem volt meg, hiszen én dagadt-csúnya- kisfiú voltam (vagyok is, de ez most nem kérdés). Emlékeim szerint eggyel jártam, egy másikkal meg szerettem volna, de hál istennek mégse. Azt a kólát meg a mai napig is bánom, no nem azért, mert megaláztam vele valakit, hanem mert ezt emlegetítek mióta már és spar cola volt. És... tényleg.... tipikus angol vagyok..... akármibe akármikor fogadok...akárkivel.
Aztán volt 2 tábor... Gánt: hidegzuhanybetegségkésőnérőhahapersze...... meg Bernecebaráti: undorítóhogypárcsepppezsgőtőlfiúmisimellécsapodvahasmenésjelei   szóval életem 2 legalja fesztiválja. És te ezt megélted velem. Kössz. De kit érdekel...... azóta eltelt 4-5 év (bázze télleg) és ismét képes vagyok a normális társadalmi életre, ami az én esetemben, persze, hogy nem normális, csak hasonlít rá. Mások meg vagy az esküvőjüket tervezeik..... pff...... most is verem a parkettát... vagy azóta is pszichologus kezeli őket.
És igen...... volt egy szabály ellened: "csak meg ne kérdezzed Misitől hogy, hogy van, vagy milyen napja volt!" ha mégis.... akkor 3 órás nagymonologba kezdtél. Mai napig leszarom, de ki nem mondott csevegő programon msn megtalálsz és kisirod magad.
Az nem 1-2 röhögés volt, hanem elég volt egy arckifejezés, és vertük a földet. Néha egyesek azt hitték, hogy értenek minket. De nem.
A kapcsolatunkba való változás, miszerint: itt fekszem széttet lábbal, pucéran, selyem ágyneműben, gyere fel nincs itthon senki / és télleg nem volt fen senki ------ haha/ onnan eredezthető, hogy neked volt szerencséd a fél építőkart lekezelned...., miután minden nőt aki a pasikkal foglalkozott lekurváztál még 17 évesen is.
Részemről, meg ja. Dobbantás után felengedtem.Amikor egyszer beszóltál valamit, és enyhe érzéssel, a gravaitácó és levitáció gyenge játékával a falhoz ért kis hátad... nos az végül is mint az idők múlásával bebizonyosodott... igazzá lett. Kiengedtem a gőzt, azt pont jöttél a " már 2 hete nem fogtam kukit" szöveggel. És akkor tudtunk szabadon beszélni, a hüvelygombádról. Inkább arról, mint az idióta sorozatokról.
Szóval 6 éven keresztül majd mindennap hétköznap, kivéve a szüneteket és betegséget, látnunk kellett a másik arcát.



Szóval ez a kemény, kedves olvasó, nem az árstabilitás!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenimester.blog.hu/api/trackback/id/tr851156706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása