Rovatok

Friss topikok

  • A Guszti: Komolyan Zseni,ennyi írni, a "Semmiről"...ehhez sokat kell inni.Vagy épp,hogy nem...na mind1,ezen ... (2010.07.13. 21:09)
  • A Guszti: Zseni,Zseni,Zseni...nem győzöm hangoztatni,hogy te ebben a legjobb vagy.It tényleg kiérdemled a Me... (2010.03.15. 17:06) Platón se panaszkodjon, ha kinevelt egy Arisztotelészt
  • Hintamester: Mondjuk egész éjjel nehéz is, bár láttalak én már reggel nagyon fáradtan.... (2010.02.07. 20:18) Apám beszólt
  • Zseni: Annyival igen mélyen tisztelt Hinta, hogy jelenlegi, írás alatt lévő, -azaz, még több idióta monda... (2009.06.16. 22:45) magáncélú kérésre
  • Hanc: Remélem tudod, hogy alapvetően egy bomlott elme vagy!!:):) (2008.10.18. 11:37) Alternatív nyaralás vol.2
  • Hinta: ".....és élvezik a hibrid hajtást az Appenini félszigetig...." Rendben. Akkor most megy Zsenimeste... (2008.08.13. 20:33) Nyaralási alternatíva
  • Guszti: Zseni...nem győzöm hangsúlyozni a műfajhoz való tehetséged...de a minap történteket, nem múlja sem... (2008.07.15. 19:16) előre nem látható teendők elvégzése
  • Guszti: Zseni...te ebben a kategóriában utánozhatatlan vagy.Az élet igazságait írod le, nincs benne semmi ... (2008.06.26. 18:48) kedd, amikor a fiatalok kapják be
  • Hinta: Nem szervezunk valami mediahekket ?! Fenykepeztessuk le magunkat mindannyian Varhidi Peterrel, min... (2008.04.11. 21:40)
  • Misimanó: Az utolsó bekezdés annyira igaz és jellemző... Mondhatni szívemből szóltál :D (2008.04.08. 20:41)
  • csiró géza: Harmadik éve hardcore-böjtölök. Nem bigott vallási megfontolásból, csak úgy. Egyébként az Úrral jó... (2008.03.17. 21:20)
  • borz: Sztem ocsmány és gusztustalan módon és stílusban írsz. Pedig azt mondták érdemes megnézni ezt a sz... (2008.02.24. 17:24) beugró
  • Shepherd: Az lehetetlen, hogy nincs itt egy kép..... egyrészt tartunk ott a vizuális kultúrával, hogy megmut... (2008.02.03. 07:16) AZ
  • Rékamester: Monnyonle! (2008.01.18. 21:29) Akkor hajrá

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

nyári utóbeszámoló I.

2009.09.07. 20:08 Zseni

Mi a jó kiadós édes fa**om van veled? Mi csinálsz? Hova lettél? Megvagy ba**meg?
Jól vagy? Iszol te eleget, édes apám - itt egy pálesz-?!

Ilyen és ehhez hasonló verbális kommenteket kapok már hetek óta. Hiányzik a szűk, de annál hűségesebb blograjongóimnak (van vagy 2) új írásaim okozta módfeletti öröm.
Pontosítok. Nem hetek óta, hanem május vége óta. Nem célzok semmire, úgy a vizsgaszezon eleje óta. Megpróbálom összefoglalni pár sorba, hogy miért a jó kiadós seggberakásért nem voltam én olyan aktív idén nyáron, vagy ahogy a labanc mondaná "in lectesz zommer".
Általában a vizsgaszezonról mindenkinek vannak ismeretei. Ha nem volt neki, hát ismerőseitől, ha volt neki, személyes élmény gyanánt. Jómagamnak a 6 hetes vizsgázás úgy 6 liter kávét, és 12 liter energiaitalt (mint később megtudtam, 12 liter macskaagyvelőbe került... további információért kérjük az orvos és biologus szakos hallgatókhoz fordulni) jelentett. Na nem mintha kellett volna a powa' , hogy ébren maradjak és tanuljak, hanem mert csak romboljuk már le a testet, mert ügye pont ezeket tiltotta meg a hypertoniás orvosnőm.
Rész és egész sikereket elérve sikerült még az egyetem hallgatói jogviszonyom fenntartanom. Pedig én tényleg iparkodtam, hogy ne.
Aztán persze, ha kvintesszenciálisan leírom a konzekvenciát: kávé, cigi, pálinka. Avagy az én szex, drog és rock 'n roll-om. No, testi kapcsolatokban sem volt hiány, de haladjunk szépen sojában.
Idén megannyi házibuli, fesztivál és koncert mókázgatások után rá kellett döbbenjek a nagy igazságra. -Most persze vagy 20-an üvöltik, hogy tripper kankó együtt frankó- . Kezdek megtérni. Már nem iszom annyi tequilát. Nem mintha nem lenne rá keret, vagy ízlés, csak nem nagyon volt rá lehetőség. Így, ha kényszerből is, de én bízisten nem bánom-  sör, bor pálinka került a preferáltan fogyasztott italok közé. Erre persze azonnal énekelhetjük, a jól ismert 

"A sör, a bor, a pálinka,
csússzon le a torkunkba!"

kezdetű, jól ismert, tradicionális, hungaricum szentenciát.
Persze, ne nagyon keverjük őket, mert a végén egy, a Sziget 2010-es Magic Mirror sátorba fellépő belépőt kaphatunk, hisz oly táncot lejtettünk, 13 éve ismert jó barátunkkal. Nem szégyen. Mi igenis büszkék vagyunk rá, hogy az alsógatya még rajtunk maradt, ellentétben társadalmi megbecsülésünk és baráti respektünkkel (német) szemben.
Megannyi helyszíni tudósítást hagytam ki. Albertirsát kétszer is. Don JaZ (fontos a helyesírás: JaZ) remek házigazdának bizonyult. Nem voltunk szomjasak. A paprikás krumpli pedig elsőre paprikahiányos krumplileves lett, másodjára meg kurvaerőspaprika krumpli. De megettük, mert meg volt főzve és szívja a zsírt bazzeg. Némi Cribs-sel vegyítve.

Aztán szigeten 2 nap. -1. nap, Tankcsapda. Milyen volt? Olvassátok el a hivatalos beszámolókat. Nekem csak ennyi: pálinka, pogó, pajtik.
1. nap: 30Y, már lebloggoltam, ha lehet tetézni a 20 éves TCS koncert élményt, akkor csakis ez lehet az, hogy dedikálták ama tárgyat.

Érzelmes rész.
Muszáj? De bazzeg, te még azt hiszed hogy a csikló az a vizisikló kisgyereke.
Najó. Én tényleg nem akartam nektek idefolyatni 4 gallon szirupot, de ha már olyan szívesen kéritek, mint az urologiai vizsgálatot, akkor nesztek:

höööööjajj. Ahha, igen. Persze. Naja. Úgy, ahogy mondod. Ne-e-e-em nem. DE.
Szóval amikor a saját elveimnek mondok ellent (erre van az egyetem többek között, hogy feladd elveid), és a saját elmém, ha nem egoizmus leírni, hogy van - bár nincs -, és racionalitásom dobom el, mint Annus Adrián a kalapácsot. Mikor elborul az agy, és elfelejt önmaga lenni. Elfelejtesz lélegezni. Mintha anyád közölné veled, hogy szerelmes a legjobb barátodba, apád meg bevallja, hogy meleg.
Na most a meleg szó az remélem még nem sértő. Mert írhattam volna, hogy buzi, de mégse tettem mert nekem semmi bajom velük, csak előttem menjenek 3 lépéssel.
Egyszóval: ajjajjajjajajjjjjjjjjjjjjjjjajajajajajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjajajjjjjjj.

kérdés van?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenimester.blog.hu/api/trackback/id/tr841366670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása